juni,juli, augusti vad gjorde du med mig

Det är söndag. Det är 22 augusti.
Vart tog sommaren vägen? Vart var alla sena sommarkvällar som jag längtade efter så otroligt mycket? Vart var alla vänner som ville hänga med på grillkväll på en ö med musik, skratt och gott att dricka? vart var lugnet och lyckan över att vara fri?
jag får en klump i magen,  vart tog livet vägen?

höstterminen på skolorna startar om en vecka (iallafall på min arbetsplats) och det känns som att jag inte hunnit med. det känns om att när jag slöt ögonen igår var det juni och när jag öppnade dem imorse var det slutet på augusti.
jag har inte hunnit med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag drömde om dig inatt? Du hade ett barn på två år och jag gav dig tips om hur du skulle tackla barnets trots. Haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback