om någon undrar

Nu har jag varit ute och gått mån, tis, onsdag morgon. När jag bestämde mig i fredags så kändes det hur lätt som helst. Men det är så jävla svårt. Sjukt svårt menar jag då.
Och för att inte snacka om maten som jag har ätit dessa dagar.
I måndags åt jag en tonfiskröra som fick mig att vilja gå hem och spy, ogår åt jag en räksallad som verkligen höll på att få mig ur balans men idag ska jag äta lite blandade favoriter så jag hoppas det går bättre.
Det enda jag kan tänka på är typ sushi. Jag vill döda för det.
Men jag har även lovat mig själv att inte köpa så mycket utemat (även om den är fettsnål o bra) den här månaden. Meeeeeeen, man har ju snart en semester att fira! ;-)
Då lägger vi av med den här skiten för ett tag. Gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback