Tjocka häxan

Nu är jag omringad.

Patrick tränar stenhårt efter att ha fått ett "jag-har-aldrig-varit-såhär-tjock"-anfall  efter midsommarhelgen.
(Sluta larva dig säger jag och frågar om vi inte kan äta spicy hot till middag. Bra stöd jag är, jag vet! Men karln ser ju förfan ut som Brad Pit i Troja. hallåååå!)
Eve ska dieta ett tag och absolut hålla igen med godiset. A och O!
Stina kör 1 timmes powerwalks på mornarna.
Katrin Zytomierska ska bli kvitt 20 kg och bjuder därför in till genemsam bantning med sina läsare(alltså mig).

Jaha.


Jag då? Jag har väl också sån jävla bikiniångest!
Är det nu man ska slå sig själv hårt på kinden och stirra in i spegeln och skrika: NU KÖR VI! JAG KLARAR DET HÄR!
Yepp, that's it man.
På måndag kör vi. Fan va kul de ska bli! (Intala sig själv, det handlar om att INTALA sig själv!)

Inga frågor på det, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback