Veckans bästa

Vilken JÄVLA kräftskiva vi hade i lördags mina vänner!
Grymt lyckad fest även om det gick rätt galet  till och en dörr gick sönder tex ;)
Micka gav oss 10 av 10 i betyg som festfixare haha!

I söndags var det ett helvete att städa skiten, jag fick i princip göra allt själv eftersom mannen mådde sååååå dååååligt. "Jag ska aldrig mer dricka" Har vi hört den förr?!? ;) Hm hm hm.

Jag har haft en sån himla fin start på den här veckan. Lyssnat på Veronica Maggio och Petter all day och bara känt att jag är så nöjd.
Idag ska vi hämta våran nya soffa också. Jag ska inviga den med godis och hångel ikväll! VIHO!

 puss puss babes

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller med Micka! dock var vi bara där en kort stund men det var hur nice som helst!!!

Hoppas eran nya soffa blev toppen i vardagsrummet! Våran nya soffa (eran gammla) är helt fab! vi slåss om vem som ska sitta i den!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback